انفجار شدید ساختمان مسکونی در خیابان قائم احمدآباد مشهد + فیلم و جزئیات (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز ثبت‌نام از متقاضیان تسهیلات سرباز ماهر در چند روز آینده + جزئیات و شرایط مورد نیاز مشمولان هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود سامانه بارشی به کشور طی امشب (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف مرگبار در محور بردسکن - خلیل آباد با سه قربانی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) داروخانه‌ها با ۱۴۰۰ میلیارد چک برگشتی در آستانه ورشکستگی هستند پهبادهای آتش نشان جان ۶ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند+تصاویر حساب مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد از یک تا ۳ میلیون تومان شارژ شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) معلمان آزاد با چه شرایطی می‌توانند در مدارس غیردولتی درس بدهند؟ زنگ خطر افزایش آلزایمر و زوال عقل در ایران به صدا درآمد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری روی میز کمیسیون اجتماعی مجلس سیل ارتباط سبزوار با مرکز بخش "روداب" را قطع کرد (۲۱ اردیبهشت) جزییات کمتر شنیده شده پرونده یسنا از زبان خبرنگاری که گم شدن او را رسانه‌ای کرد نجات رانندگان نیسان و وانت از درون سیلاب توسط آتش نشانان (۲۱ اردیبهشت) ممنوعیت‌های دارویی سفر حج اعلام شد رییس سازمان نظام پزشکی مشهد: متوسط رشد تعرفه سالانه در حدود ۲۱ درصد است و نرخ تورم ۵۰ درصد
سرخط خبرها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: باید ۳ بیمارستان هزار تختخوابی در مشهد ساخته شود

  • کد خبر: ۱۸۹۶۸۳
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: باید ۳ بیمارستان هزار تختخوابی در مشهد ساخته شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ما زمین ۱۳۲ هکتاری در شهرک سلامت داریم، در این زمین دو بیمارستان داریم، اما باید ۱۰ بیمارستان دیگر نیز در آن ساخته شود. باید در این شهر حداقل سه بیمارستان هزار تختخوابی ساخته شود.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمود محمدزاده شبستری امروز، ۲۷ مهرماه، در دومین همایش ملی تجلیل از خیرین سلامت کشور که در مجتمع شهدای سلامت برگزار شد، اظهار کرد: حمله رژیم جعلی اسرائیل را به حریم بیمار و بیمارستان محکوم می‌کنم. امیدوارم نابودی اسرائیل زودتر از ۲۵ سالی که مقام معظم رهبری فرمودند اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه ما در دانشگاه علوم پزشکی مشهد حدود ۱۰۰۰ استاد، ۱۰ هزار دانشجو و ۳۲ بیمارستان داریم، عنوان کرد: توسعه جمعیت شهری به ویژه در مشهد و حاشیه شهر در این چند سال اتفاق افتاده و جمعیت شهری را افزایش داده است. توان و تلاش دولت در حوزه سلامت مانند بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در حال ساخت در جنوب شهر بوده و اقدام خوبی است، اما هنوز حدود ۳۵۰۰ تخت در مشهد داریم.

محمدزاده شبستری افزود: نیاز است توسعه شهری با استاندارد‌ها متناسب شود. شاید براساس استاندارد‌های خالص شهر مشهد فعالیت‌ها متناسب باشد، اما به این دلیل که جمعیت به خصوص مهاجران افزایش یافته، خدمات بیشتری را می‌طلبد. کم نبوده خدماتی که خیرین در مشهد انجام دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: اورژانس عدالتیان را در مشهد داریم که اگر اتفاقی برای فقیر و غنی در خانه بیفتد اولین جایی که پناه می‌برند اورژانس عدالتیان است. در اورژانس قائم اتفاقات خوبی افتاده است. بیمارستان اکبر کودکان یادگار خیرین علیزاده‌ها و بیمارستان چشم پزشکی یادگار آقای هاتفی است.

وی با اشاره به اینکه ما زمین ۱۳۲ هکتاری در شهرک سلامت داریم، تصریح کرد: در این زمین دو بیمارستان داریم، اما باید ۱۰ بیمارستان دیگر نیز در آن ساخته شود. این نیاز مردم شهر مشهد است. باید در این شهر حداقل سه بیمارستان هزار تختخوابی ساخته شود.

محمدزاده شبستری بیان کرد: ما دو مرکز سرطان داریم. بیشترین میزان هزینه در بیمه سلامت در موضوع سرطان است. باید تشخیص و درمان زودرس را مد نظر قرار دهیم. ۷ طبقه ساختمان ما در بیمارستان امام رضا (ع) ۴،۵ سال است که معطل مرکز تشخیص سرطان زودرس است. درمانگاه‌ها در بیمارستان قائم مکانی هستند که خیرین می‌توانند کمک کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: پروژه‌های خوابگاهی مورد نیاز است. امسال ۴۵ درصد بیشتر از سال قبل دانشجو به ما اضافه شده است. ما در مشهد نیاز به خوابگاه داریم. خوابگاه‌سازی ضرورتی در حوزه پزشکی است، زیرا آینده سلامت کشور تضمین می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، دومین همایش ملی تجلیل از خیرین سلامت صبح امروز ۲۷ مهرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مجتمع شهدای سلامت این دانشگاه آغاز به کار کرد.

در این همایش ملی یک روزه ۵۰۰ خیر سلامت از سراسر کشور حضور دارند و در این مراسم از ۱۸ نفر از خیران سلامت در عرصه های ملی و بین المللی قدردانی به عمل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->